Darmowa dostawa od 300zł

Zwroty i reklamacje

Zasady zwrotów i reklamacji

Towar podlega zwrotowi lub wymianie do 14 dni od momentu otrzymania. Zwracany lub wymieniany Towar powinien być kompletny, posiadać metki i zawieszki, w które był zaopatrzony oraz nie może nosić śladów użytkowania. 

W przypadku, gdy wada (uszkodzenie fizyczne) rzeczy jest spowodowane poprzez uszkodzenie przesyłki przez przewoźnika w transporcie, Konsument zobowiązany jest niezwłocznie (przed otwarciem opakowania)  fakt ten zgłosić osobie reprezentującej przewoźnika (kurierowi lub listonoszowi) w celu sporządzenia protokołu uszkodzenia przesyłki. Protokół należy sporządzić w obecności osoby dostarczającej przesyłkę. Kopię tak sporządzonego protokołu Konsument jest zobowiązany dostarczyć SprzedającemuNa podstawie wyżej opisanego protokołu uszkodzenia przesyłki przez przewoźnika Sprzedający jest zobowiązany zwrócić cenę rzeczy Konsumentowi. W przypadku niesporządzenia protokołu uszkodzenia przesyłki przez Konsumenta Sprzedający ma prawo uznać, iż fizyczne uszkodzenie rzeczy nastąpiło z przyczyn leżących po stronie Konsumenta.  


Po odebraniu przesyłki zwrotnej i zaakceptowaniu zwrotu zgodnie z warunkami Regulaminu sklepu oraz Regulaminu reklamacji wypłacimy zwrot ceny towaru na podany przez klienta rachunek bankowy w przeciągu 14 dni roboczych.


W celu dokonania zwrotu towaru, prosimy wysłać paczkę na własny koszt razem z towarem na niżej podany adres:

Willow Agnieszka Różycka 
ul. Bruzdowa 9m
02-994 Warszawa

Zwrot będzie dokonany przelewem na rachunek wskazany przez Klienta.
Napisz do nas: pracownia@willowhandmade.pl



Wymiana

Jeśli zakupiony produkt nie spełnia Twoich wymagań możesz go wymienić na inny.
W takim wypadku wystarczy do nas napisać: pracownia@willowhandmade.pl 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl